Підприємницька
діяльність
1995 року заснував з друзями і очолив АТ "Троттола", яке з часом стало одним із найбільших експортерів швейної продукції України, що шиє одяг для таких відомих світових брендів, як Zara та New Look. На швейних підприємствах створено близько 2 тис. робочих місць.
“Був час, коли я працював і митним брокером, і водієм, і вантажником, і перекладачем, якщо треба – то і прасувальником, і контролером, і бухгалтером. Коли починаєш бізнес самотужки, доводиться працювати багато, поєднувати різні ролі та вести за собою людей. Мені близький підхід митрополита Андрей Шептицького до роботи з людьми – це служіння. У центрі праці митрополита завжди була людина, її гідність, пошана, незважаючи на статус і посади. Саме такий підхід дозволяє побудувати успішну компанію, успішну країну”.
Зародження мережі швейних фабрик “Троттола”
Провадячи успішний бізнес, який стрімко розвивався, Ярослав вирішив здобути ще одну освіту – у сфері підприємництва.
“Зрозумів, що мені бракує знань, і пішов у Києво-Могилянську бізнес-школу – наші справи пішли вгору. Мабуть, ми почали приймати правильні управлінські рішення”.
Серед інших бізнес-проєктів Ярослава Рущишина: Львівська бізнес-школа УКУ, фермерство “Луги-2” (вирощування зернових культур), компанія із виробництва альтернативної енергетики “Сенсус”, бренд українського одягу “Жива”. Значну частину прибутку з підприємництва Ярослав протягом десятиліть інвестує у культурні, освітні та розвиткові ініціативи міста Львова.
На фабриці “Троттола” під час коронавірусу пошили понад 3 тис. захисних костюмів для медиків і
безкоштовно передали у шпиталі Львова й області