Програма політичної партії “Голос” у львові
Цінності та принципи
Наші цінності: повага до людини, свобода, європейський вибір, справедливість та прозорість. Наші принципи: професійність, доброчесність, рішучість і командна робота.
Бачення
Львова
Бачення Львова
Ми бачимо Львів містом гідного життя. Містом, де довіра, чесність та взаємоповага є головними принципами взаємодії усіх львів’ян. Ми прагнемо зробити Львів містом багатих, успішних та зарадних людей. Містом дорогої праці та креативу. Містом, що об’єднує та надихає.

Ми хочемо зберегти у Львові його багатонаціональну культурну спадщину та традиції. Ми прагнемо не просто адаптувати їх до процесів та проблем сучасності, а пристосувати до викликів та можливостей майбутнього. Наша команда буде розвивати якісну співпрацю у форматі бізнес-культура-місто, яка забезпечить стабільність та інноваційність розвитку міста як культурного центру регіону та країни.

“Голос” виступає за політику нової якості. Ми продовжимо успішні ініціативи та проекти, що вже запроваджені у Львові. Ми за зміни, розраховані на покращення рівня та якості життя громади. Ми розуміємо, де львів’яни прагнуть змін. Тому наші цілі на наступні 5 років такі:
1. Збільшити заможність львів‘ян

2. Гідно оцінювати працю суспільно важливих професій

3. Навести лад з хаотичними забудовами

4. Підвищити рівень надання медичних послуг і медичної допомоги

5. Підвищити зручність пересування у Львові

6. Зменшити системну корупцію та кумівство
Львів повинен стати містом комфортного життя, містом побутової естетики та високої доданої вартості. Створення можливостей для самореалізації та особистого розвитку – наше головне завдання. Наша ціль – зробити Львів містом майбутнього.
Тяглість
політики
Тяглість політики
Львів – місто, де один з найвищих показників якості життя в Україні. Ми відзначаємо ті позитивні тренди у розвитку нашого міста, які треба підтримувати та прискорювати. Ми забезпечимо тяглість управління Львовом у тих сферах, де Львів має значний поступ та якісні стратегії.

Ми за впровадження Плану сталої міської мобільності (ПСММ). Ми відновимо роботу відповідно до Інтегрованої концепції розвитку центральної частини Львова, яку розробили разом з німецькими експертами та затвердили у 2011 р. Пріоритетність політик політичної партії “Голос” у Львові щодо транспорту, поводження з відходами, якості повітря, управління водними та земельними ресурсами, будівлями, енергетикою, біорізноманіття розроблені з урахуванням розробленого за підтримки європейських партнерів Плану заходів «Зеленого міста» (Green City Action Plan). Ми пришвидшимо роботу над Програмою сталого енергетичного розвитку на період 2021-2027, враховуючи висновки з реалізації чинного плану дій сталого енергетичного менеджменту та інші стратегічні документи. Ми врахуємо заходи, передбачені планом економічного розвитку Львова, які розробили у межах ініціативи “Мери за економічне зростання”.

Ми продовжимо практику інклюзії у Львові, осучаснення міських просторів, адаптації до зміни клімату, розширення зелених зон, цифрової трансформації, комплексної модернізації дорожньої інфраструктури. Ми продовжимо співпрацю з міжнародними партнерами та активно використаємо нові фінансові інструменти та європейські програми. “Голос” продовжить підтримувати громадянське суспільство, освітні, культурні середовища та наукові школи. Місто залучатиме дослідників до пошуку інноваційних рішень міських проблем розвитку та громадські організації для підсилення громадської включеності львів’ян до співтворення нашої громади.
Політики партії
“Голос”
Забезпечуючи тяглість певних політик, ми
розуміємо, де львів’яни прагнуть змін.
Забезпечуючи тяглість певних політик, ми розуміємо, де львів’яни прагнуть змін.
4. Підвищити зручність пересування у Львові
Зручність пересування має бути конкурентною перевагою Львова. Ми маємо усвідомити, що рух – це здоров’я, інфраструктура – безпека, екологічність – культура, а інклюзія – правило. Плануючи міську мобільність, ми маємо враховувати збільшення кількості автомобілів, велосипедів, самокатів, моноколес, незрілий ринок громадських перевезень та низьку якість сервісу громадського транспорту, важку доступність міста на в’їзд і на виїзд, ризики епідемій та стихійних лих.

Місто потребує реорганізації міських сервісів і простору відповідно до актуальних потреб: інклюзія в міській мобільності, прогнозованість в переміщеннях, можливість об’їзду вузьких місць, впорядковане паркування, доступність міста для людей, що доїжджають з-за його меж, зменшення загазованості, безпека через правильні інфраструктурні рішення, приязне обслуговування пасажирів, екологічність транспорту.

Дослідження КУ “Інститут міста” показало, що лише 6% поїздок містом здійснювалась на велосипеді. Ми хочемо, щоб ця цифра зросла до 20%. Зменшимо потребу використання автомобіля для регулярних поїздок з 24% до 20%. Тому нашими пріоритетними групами мобільності будуть пішоходи, велотранспорт, громадський транспорт, логістика і доставка, автомобілі, припарковані автомобілі. Зміна інфраструктури призведе до збільшення зацікавленості в двоколісному транспорті. Це стимулюватиме появу операторів, що надаватимуть сервісні послуги для забезпечення запиту. Кількість автомобілів зменшиться, що знизить загазованість міста. Реалізовані обїзди зменшать час очікування в заторах, зменшуючи забруднення атмосферного повітря. Перехоплюючі паркінги даватимуть можливість комбінування доїзду з-за меж міста. Оплата перевізникам у громадському транспорті здійснюватиметься за кілометр та дотримання графіку руху, що забезпечить прогнозованість добирання. Пріоритет громадського транспорту збільшить його привабливість у швидкості добирання. Розбудова міського оператора перевезень, збільшення кількості людей, що користуються засобами персональної мобільності, зменшать залежність від монополії приватних перевізників, стимулюватиме конкуренцію та ріст якості сервісу.

“Голос” розуміє, що поки не на часі багаторівневі парковки (окрім перехоплюючих), оскільки вони потребують встановлення високої вартості паркування, щоб бути інвестиційно привабливими. Ми маємо організувати наявний міський простір і забезпечити наземні паркомісця. Безкоштовний транспорт можна розглядати лише після повноцінного впровадження електронного квитка. Закуповувати нові автобуси потрібно лише після виходу на маршрути тих, що простоюють за браком водіїв.

“Голос” запровадить такі політики мобільності у Львові:
Запровадимо зрозумілу систему паркування на принципах прозорості, справедливості та невідворотності оплати.
Створимо проектний офіс реформи системи паркування. Пріоритезуємо спорудження перехоплюючих паркінгів з можливістю пересадки на громадський транспорт (park-and-go) та створення на їхній базі громадських комплексів у партнерстві з приватними компаніями. Пріоритезуємо наземні паркінги, реконструкцію, спорудження та адаптацію чинних парковок. Стимулюватимемо та розвиватимемо культуру паркування через інформаційні кампанії та роботу з дітьми та молоддю.
Змінимо модель роботи громадського транспорту для підвищення якості та прогнозованості
Впровадимо механізм оплати перевізникам за кілометраж та дотримання графіку. Контролюватимемо дотримання умов та графіки перевезень. Впровадимо електронний квиток для обліку та прозорості.
Реалізуємо об'їзд центру міста
Відновимо розбудову малого та середнього транспортних кілець, вирішимо ситуації з критично важливими перехрестям. Безпечно пришвидшимо ключові дороги для об’їзду центральної частини, збільшимо пропускну здатність доріг для транспорту через розбудову безпечної інфраструктури для пішоходів, велосипедистів та інших учасників руху. Звузимо смуги руху до розмірів ДБН, а вивільнений простір використаємо під смуги для громадського транспорту, велодоріжки та місця для паркування. Визначимо критично доцільні місця для побудови естакад та розв’язок, розпочнемо проекти з дизайнування та планування таких інженерних об’єктів із забезпеченням доступності, естетичності та адаптивності нової дорожньої інфраструктури.
Стимулюватимемо та продовжуватимемо розбудову соціальної інфраструктури у мікрорайонах для зменшення потреби у поїздках
Продовжимо реконструкцію та модернізацію соціальних об’єктів комунальної власності (садочки, школи, бібліотеки, поліклініки) у мікрорайонах. Пріоритезуємо об’єкти, які спричиняють найбільше поїздок автотранспортом, проаналізуємо сервіси, заради яких відбувається найбільше поїздок (гуртки, клуби дозвілля) за межі мікрорайонів, стимулюватимемо їхній розвиток через надання фінансування або залучення приватного бізнесу, адаптуємо громадський транспорт для потреб віддалених районів, його регулярність, якій можна довіряти.
Створення потужного прозорого міського оператора, який забезпечуватиме комфортність перевезень
Інтегруємо АТП-1 з Львівелектротрансом та реформуємо систему корпоративного управління об’єднаною комунальною транспортною компанією, запровадимо Наглядову Раду, середньострокове планування та незалежні аудити. Визначимо параметри ергономічності перевезень: шум, свіжість повітря, інклюзивність, чистота та розробимо план підвищення ергономічності перевезень громадським транспортом. Продовжимо оновлення транспортного парку (за умови повного використання вже наявного), забезпечимо належний догляд і утримання громадського транспорту. Запровадимо критерії оцінки роботи громадського транспорту за надійністю (транспорт щопівгодини) та ергономічністю (комфорт поїздки) та адаптуємо відповідні системи мотивації для водіїв. Поширимо модель Львівелектротрансу на АТП-1 (до впровадження повноцінного електронного квитка) та пришвидшимо впровадження електронного квитка. Піднімемо оплату роботи водіїв за якісний сервіс.
Стратегічний орієнтир – розвиток транспортних мультимодальних вузлів на базі міської електрички
Розпочнемо планування транспортних мультимодальних вузлів у ключових районах (Підзамче, Персенківка). Збільшимо доступність міста для людей, що добираються з-за його меж, задля реалізації можливості “Жити за містом – працювати/навчатись у Львові”. Опрацюємо проект створення міської електрички та затвердимо дорожню карту на 20-річний період для втілення такої інфраструктурної трансформації міського простору.

Покращимо співпрацю та координацію управління транспорту з іншими сервісами міста (поліція, містобудування, Львівавтодор, управління економіки) для ефективного планування обї’здів при ремонтах, недопущення випадків одночасного перекриття кількох магістральних вулиць та швидкого реагування.
10
флагманських
Ініціатив Голосу
у Львові
10 флагманських Ініціатив Голосу у Львові
Серед політик, які визначила команда “Голосу” є визначальні для Львова та для нашого спільного майбутнього:

1. Середньомісячний дохід львів’янина повинен становити не менше ніж 20 тис. грн.

2. Запровадимо розробку містобудівної документації коштом міста, а не забудовниками, подолаємо хаотичну забудову міста та ліквідуємо корупційну схему.

3. Впровадимо зручну систему паркування, яка покращить мобільність містян.

4. Почнемо роботу над сучасною комунальною клінікою нового стандарту, створюючи орієнтир майбутнього для системи охорони здоров'я.

5. Впровадимо пілотний проект “Школа повного дня” в усіх школах міста.

6. Створимо муніципальний фонд підтримки суспільно важливих професій: лікарів, вчителів, вихователів і соціальних працівників.

7. Розвинемо Фонд культури Львова, створюючи можливості для митців та креативного класу.

8. Оцифровуємо дозвільні процедури, зробимо процеси прозорими та однаковими для всіх.

9. Побудуємо об'їзд центру міста, реалізуємо мале та середнє транспортне кільце.

10. Зменшимо генерування сміття на 40%, усвідомлюючи вплив від міської діяльності на довкілля та розв’яжемо проблему з утилізації та захоронення сміття.
Львів на мапі світу – це місто самореалізації, де хочуть жити наші діти та онуки.

Твій Голос у Львові.